poniedziałek, 20 czerwca 2016

Drogi pamiętniku...#6- Poniedziałkowe spotkanie

Drogi pamiętniku dzisiaj na spotkaniu klubowym na początku nic nie robiliśmy lecz potem ja (Veronika) i Athena postanowiliśmy wziąć się w garść i coś zrobić. Zaproponowałam Athenie jakieś bugi a ona spytała mnie się czy znam buga z cyrkiem a ja że tak więc pojechaliśmy robić tego buga i dołączyła do nas Kaja która chciała z nami robić ale nie ma jeszcze cyrku więc zrobiliśmy buga (jak ktoś chce wiedzieć jak go zrobić to do mnie na priv można na sso) no i mi zadziałał miałam łososiową wodę a Athenie nie bo oczywiście musiała wejść drugi raz do cyrku :').. Następnie pojechaliśmy do fp czy jak kto woli fortu pinta na zbiórkę niestety Kaja musiała iść więc ją pożegnałyśmy w fp dołączyła do nas Alexis i pojechaliśmy na wyrzutnie Ja i Właścicielka uczyłyśmy ją jak się wystrzelić na wyrzutni (to też na priv jak ktoś nie wie jak to zrobić). Potem strzeliłam fotke w forcie pinta i tak się zakończyło nasze spotkanie.
Uważam że było fajnie, tylko że mało osób :/
/Veronika

2 komentarze: