sobota, 30 lipca 2016

Piątkowe spotkanie

Wczoraj w piątek, mimo przerwy wakacyjnej odbyło się spotkanie :) Powróciła Auro i co nam przyniosła? 3 nowe osóbki! :D Wszystkie bardzo aktywne, z czego się ogromnie cieszę.

Wracając do spotkania, była (jak to w piątek) impreza w FP. Potańczyłyśmy w grupie, lecz w pewnym momencie dziewczyny szybko się pożegnały i wylogowały. Zostałam sama na parkiecie xd
Po kilku minutach weszła jedna z tych dziewczyn, dokładnie Nichole i postanowiłam jej pokazać to, czego oczy bez Atheny nie zobaczą B) Posągi w Eponie. Jeśli dawno Cię tam nie było - nie martw się, nadal jest tam pięknie. Po obejrzeniu tegoż miejsca, powędrowałyśmy na ujeżdżalnię/padok, nieopodal Obserwatorium w Eponie :D
Było bardzo fajnie, cieszę się, że coś się w końcu zadziało :p
Chcę Wam również pokazać, tak już na nawiasie sytuację z życia właściciela klubu wziętą. Na jednym ze zdjęć jest tekst Claudine, która po jego napisaniu od razu opuściła klub. Dodam, że pytała się, czy może dostać lidera i takie tam :/ Zbaraniałam po tej akcji wręcz :p
Proszę mnie nie bić za jakość zdjęć xd ale przyznacie że to zdjęcie mnie o zachodzie słońca jest magiczne B)
Na razie! <3
#Athena




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz