wtorek, 25 października 2016

Zawieszam klub

Jak z tytułu wynika, zawieszam klub.

Do kiedy?
Nie mam pojęcia, na pewno do czasu, gdy zacznie mi znów działać sso.

A teraz dokładniej opiszę powód. Mój komputer aka toster nie należy do technologii górnych lotów, ma starą kartę graficzną, która właściwie nie nadaje się do gier, ale jakoś działały, w tym sso. Nie najlepszej jakości, ale było. Do czasu. Gdy zmieniono teraz to wszystko na OpenGl, gra przestała mi działać. Pojawia się komunikat, że wymagany jest OpenGl, potwierdzam powiadomienie. Pojawia się czarny ekran i po chwili powracam na pulpit. Support starał się mi pomóc, aczkolwiek nie pomógł xd Dalej staram się to naprawić, ale mówiąc szczerze - pewność sso mogę zyskać, gdy zdobędę czerwony pasek w tym roku szkolnym. Zapierdol jak siemasz, ale jest motywacja.

Co będzie z klubem teraz?
Władzę obejmą liderki klubu, lecz proszę każdego członka o to, aby się angażował. Prowadźcie spotkania i nie pozwólcie, aby klub obumierał.

Możecie się porozumiewać ze mną przez skrzynkę w grze, mam zainstalowane sso na telefonie, więc mam możliwość pisania i odczytywania wiadomości ;).

Łapcie mój cudowny cud miód komunikat.

4 komentarze:

  1. Kurcze no będę próbować ale życze ci żebyś szybko wróciła na sso ;) /Con

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że zajmiecie się tymi resztkami ludzi, którzy pozostali w klubie ;). Jeśli mój plan wypali, będę mogła znów działać od lipca, za ok. 6-7 miesięcy xd Dużo, ale trza wytrzymać.

      Usuń
  2. I really like to read this blog again.
    Because you sharing very useful information about authentication.
    sso michigan

    OdpowiedzUsuń