czwartek, 21 kwietnia 2016

Drogi pamiętniku...#5-Domek na drzewie

Drogi pamiętniku dzisiaj było mini spotkanie i Nasza liderka Athena zmusiła mnie do poprowadzenia jego xDD.
A więc dziś byli na spt Athena,Nowa członkini Juliette i Ja.
Jakoś dużo ludu nie było ale przyznam że fajnie się bawiłam.
Pierw zwołałam członków do fortu pinta
Potem Juli i Ath zadawały mi pytania
Typu:
Lubisz kotlety?
Jaka pogoda u ciebie?
Jakie zestawy najczęściej wybierasz w Mc'Donaldzie?

No to odpowiadałam na wszystkie szczerze xdd
Następnie "poszłyśmy" na prom a raczej one poszły bo mi uciekł xD...
No i potem ja dojechałam do nich więc poszłyśmy do domku na drzewie który Athena znalazła bo ja miałam zawsze z tym problemy;DD.
No oczywiście nie zabrakło w nim gadania ;DD

Szkoda że było mało osób mam nadzieje że następnym razem będzie więcej.


#Veronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz