sobota, 23 kwietnia 2016

Piątkowe spotkanie (22.04.2016)

                                                                         Czeeeeść
     
                Wczoraj (jak to w piątki) odbyło się mini-spotkanie (ehh, ciągle mini spotkania, ale mało osób wchodzi na SOSA w ostatnich dniach ...) Jednak zawsze coś. Jak wiecie pojawił sie nowy teren, więc postanowiłyśmy wybrać się wspólnie na niego. Po krótkim tańcu na parkiecie w Forcie Pinta
poszłyśmy na Półwysep Południowego Kopyta (czyli nowy teren) Tam Athena pokazała nam wejście na dach domku Pustelnika Hermita. Próbowałam tam jakoś wskoczyć, ale ciągle spadałam i utknęłam w sianie ... Później poszłam razem z Atheną do Epony i ja dostałam głupawki i zaczęłam śpiewać XDD Potem dołączyła się do nas Fran. Śpiewałyśmy różne przeróbki, albo piosenki z kanału "Letni Chamski Podryw" XDDDDD Było to krótkie spotkanie, takie na luzie. Jednak było bardzo fajnie i jestem zadowolona z tego spotkania :)




/Oliwia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz